۰
۲۰۱۱

انارستان در تلکام نوزدهم هتریک کرد


انارستان برای سومین سال پیاپی در نمایشگاه تلکام نقش آفرین بود و آخرین دستاوردها، محصولات و سرویس های انارستانی را در فرصت رویارویی مستقیم نمایشگاهی به مخاطبان کودک و نوجوان، والدین، معلم ها و مربیان مدارس عرضه کرد.

انارستان بعنوان بزرگترین زیست بوم دوستدار کودک و نوجوان ایرانی در فضای مجازی با یک مجموعه منسجم از محصولات و خدمات درنوزدهمین نمایشگاه تلکام شرکت کرد. سیمکارت کودک و نوجوان انارستان، تبلت کودک و نوجوان انارستان با نام نارتب که در زمره محصولات راهبردی انارستان هستند در کنار نارتون رسانه انارستانی پخش کارتون، نارلیگا بستر برگزاری لیگ بازی های دیجیتال، اینترنت دوستدار کودک، موتور جستجوی کودک و نوجوان و سرویس کارشناسی «چی خوبه» برای پایش و معرفی محتوای مناسب کودکان هریک به منزله انارهای شیرین و سالم باغ انارستان آماده پذیرایی از میهمانان نمایشگاه بودند.

در روز افتتاحییه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، ضمن بازدید از سالن هفت گفتگوی کوتاهی با ابوالفضل محمودی مدیر عامل انارستان داشت و در مصاحبه با ایرنا درباره ضرورت توجه به جایگاه کودکان در اینترنت گفت. وی به نقش بخش خصوصی در این زمینه اشاره کرد و تاکید کرد: « این شرکت ها فعالیت های خوبی داشته اند؛ مجموعه هایی مانند «انارستان» در اینترنت کودک کار کرده که ما از فعالیت های آنان استقبال می‎کنیم.» (اصل خبر) خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا در ادامه نشستی با سه تن از کارشناسان انارستان داشت، محمد علائی مدیرعامل شرکت تولید کننده نارتب، قاسم عابدی، مدیر اینترنت دوستدار کودک انارستان و علیرضا گودرزی مدیر ارتباطات سازمانی انارستان هریک به تشریح رویکردها و تبیین فعالیت ها و امکانات محصول و خدمات انارستانی خود پرداختند.

در این دوره از تلکام هم انارستان در هر دو فضای داخلی و باز غرفه داشت. بازدید گروه‌های مختلف دانش آموزی از غرفه های انارستانی یکی از اتفاقات ویژه نمایشگاه تلکام سه سال اخیر است که امسال با برگزاری یک رویداد انارستانی شاد با حضور گروه های مختلف دانش آموزان در استیج همراه اول در سالن هفت رنگ و بوی تازه ای پیدا کرد. این مراسم با مسابقات فرحبخش و آموزشی همراه بود. دانش آموزان داوطلب طی چند مرحله بخشی از یک کارتون را دوبله می کردند مسابقه ای که نارتون انارستان ترتیب داده بود و با جوایز ارزشمندی همراه بود. صدور و فعالسازی سیمکارت رایگان کودک و نوجوان انارستان، برگزاری مسابقه بازی موبایلی در زمره برنامه‌های انارستانی این دوره بود.

در طی روزهای نمایشگاه چهره‌های مختلفی در سپهر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه های انارستان بازدید کردند. خسرو سلجوقی، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک، امیر خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور، پرویز شهپر عضو هیئت مدیره هولدینگ بین‌المللی ایریانا، امیررضا قویدل مسئول رسانه‌ای وزارت ارتباطات، آرش سروری مجری برنامه به روز، فرحناز فولادی عضو شورای رسانه ای فابا و… از جمله این میهمانان ویژه غرفه انارستان بودند. همچنین انارستان میزبان مسئولان همراه اول بود و مهندس حمید فرهنگ مدیر عامل، بابک قالیچی مدیرکل فروش سازمانی، شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات، مهرداد خطیبی مدیرعامل جیرینگ و مهندس وحید صدوقی مدیر عامل پیشین همراه اول میهمانان خاص انارستان بودند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام ۲۰۱۸) ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

 


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

Solve : *
1 + 16 =